Kleintje Oosthem is dit jaar op 17 juni. Diverse spelletjes zoals een "coachen spel" waarbij de coach voor de punten moet zorgen. Ook gaan we darten. Welke buurt wordt de winnaar van dit jaar, en neemt de punten mee naar de dorpsfeesten van 2018?

Welkom vanaf 16:00 !

Als afsluiter van deze fantastische dag live muziek van de Friese coverband Smûk!

Wij hebben allemaal van jongs af aan in verschillende bezettingen gespeeld waarin we hebben gewerkt met verschillende genres. Sinds 2015 hebben we besloten om in deze bezetting verder te gaan. Bij zowel het repeteren als het optreden draait het bij ons om de liefde voor de muziek en er met elkaar en het publiek één groot feest van maken!

Binnen ons repertoire worden grote rockhelden van vroeger en nu ruim vertegenwoordigd; denk daarbij aan Herman Brood, John Mayer of Led Zeppelin. De ervaring van de jongens op gitaar komt hier goed van pas, want door het jarenlang spelen, kunnen zij het dak er af blazen met deze nummers!

Hier blijft het echter niet bij, want ook de Nederlands- en Engelstalige hits van eigen bodem kunnen niet achterblijven. De Dijk, Anouk of Van Dik Hout zijn graag geziene/gehoorde artiesten bij alle leden van de band.

Door de voorliefde voor veel verschillende soorten artiesten en muzikale genres, de ervaring die we hebben opgedaan in voorgaande bands en het plezier dat we met elkaar hebben, omdat we niet alleen bandleden, maar vooral ook vrienden zijn, is het gegarandeerd het dak er keer op keer af gaat!

SMÛK!

De band Smûk?