Donderdag 16 juni

1900 uur

Tent open

De koffie staat klaar! Het bestuur en ook onze  bardiensten van Hâld Moed zijn klaar voor de dorpsfeesten 2016 of nog beter gezegd: wij stean te skraabjen!

1930 uur

Bonte avond!

De battle tussen de buurten gaat donderdagavond meteen van start, iedere buurt brengt een geweldige act ten tonele waarin muziek uit diverse decennia aan bod komt. De Roeken, Smileys, Om Útens, Sjampions en Skernessen gebruiken allemaal op hun eigen wijze muziek uit de 60’s, 70’s, 80’s en 90’s in hun act. Een externe tweekoppige jury zal de acts beoordelen en daarnaast heeft het publiek ook een stem: dit jaar hebben we een ware publieksjury! De Bonte Avond wordt ook dit jaar weer muzikaal ondersteund door DJ Meint.

2130 uur

Tjeerd Abma en band

Na de einduitslag van de Bonte Avond wordt het tijd om de spanning van ons af te dansen. Na een geweldig avond waarin muziek centraal staat wil je natuurlijk meteen de heupen los gooien. Tjeerd Abma en band zorgen voor een geweldig stukje live muziek zodat de eerste avond een gegarandeerd succes wordt!